Tuesday, November 12, 2013

Cat te-am iubit, cat m-ai mintit…




Cat te-am iubit, cat m-ai mintit…

Ce faci in moment in care realizezi ca omul de langa tine te minte? Te complaci situatiei si il ierti de dragul relatiei sau pleci, fara sa te mai uiti in urma?

Am ales mereu sa merg mai departe fara, macar, sa arunc o privire peste umar la ce-am lasat in urma. Consider ca un om care te minte nu te respecta destul, si atunci de ce sa-mi pierd timpul cu persoane care nu imi apreciaza personalitatea sau nu ma doresc in viata lor? In momentul in care decizi sa ascunzi un lucru fata de persoana de langa e ca si cand joci la ruleta. Iti asumi un risc imens de a pierde tot. Sau de a merge mai departe, ca si cum nimic nu s-a intamplat.

Un joc riscant, al carui rost nu l-am vazut intr-o relatie. Dragostea e prea fragila pentru a incerca experimente de adrenalina.

Am lasat in urma relatii minunate, oameni pe care i-am iubit intens. In momentul in care am descoperit minciuna s-a oprit tot, precum un ceas vechi de perete care ramane fara baterie si nu mai suna din ora-n ora sa-ti aminteasca de trecerea rapida a timpului. 

Nu am acceptat si nu o sa accept niciodata o minciuna, un barbat care ma minte. Ma respect prea mult pentru a sta langa un om care nu ma respecta.

Si, totusi, de ce se complac oamenii in a ascunde adevarul? De ce aleg sa strice garantat o relatie minunata in detrimentul 50-50% al adevarului?

Dragostea are limitele ei... Ale tale care sunt? 

2 comments:

  1. Minciuna e un fel gresit de iubire, in cel mai bun caz. In cel mai rau, e un semn ca trebuia sa fii mai atenta. Ai grija de tine, Deea!

    ReplyDelete
  2. Omul e o ființă rațională,cu trăiri,sentimente....bla..bla...bla.Omul e e totul și e nimic...e totul dacă trăiește în Dumnezeu și nimic dacă trăiește pentru sine.Cand sinele e mai presus decât dragostea in Dumnezeu,omul devine irațional,orgolios,plin de zel și atunci apare trufia,iubirea de sine,gelozia,marinimia....Iertarea este cel mai frumos dar pe care Dumnezeu la dăruit omenirii.Omul are puterea de a ierta:"Te iert pentru ce mi-ai greșit mie"!Iertând devenim mai buni,mai puternici,mai bine plăcuți în fața lui Dumnezeu ! Omul este vegheat și călăuzit de îngeri,prin faptele lui omul își păstrează sau își îndepărtează îngerii păzitori.Se spune că cei ce comit adulter sunt slabi de înger.Gresind și persistând în greșeală,indepartam îngerii păzitori și călăuzit ori și atunci urmăm calea păcatului,a faptelor neplăcute de Dumnezeu,devenim trufași și persistam in păcat ! Doar rugăciunea,postul coroborate cu faptele bune ne pot spori în credință și ridica la ceruri! Seară binecuvântată Deea !

    ReplyDelete