Thursday, August 18, 2016

Surprizele de la Zilele Selgros Bacau

Daca ma urmariti pe canalele de social media, probabil ati observat ca in weekend am umplut "peretele" de pe Facebook cu postari de la evenimentul organizat de Selgros Bacau.
Acum este momentul sa va detaliez ce s-a intamplat, pas cu pas.

La invitatia prietenilor de la Selgros am participat la aniversarea celor 10 ani de Selgros Bacau. Alaturi de mine au fost si bloggeritele CeraselaEvelinn si Nicola Theodora. Au fost 3 zile pline de evenimente interesante, degustari de vin si branzeturi, show-uri culinare, expozitii de pictura, desen pe asfalt 3D si test drive. 

Vineri, artistul Daniel Relenschi a inceput pictura sa 3D pe podeaua magazinul Selgros. Am urmarit pe parcursul weekend-ului progresul desenului - daca in prima zi era schitat in linii si cercuri fine, duminica a putut fi admirat in toata spendoarea sa. Artistul a ales un desen reprezentativ lantului de magazine Selgros Cash&Carry, desenand o crama sub pamant - titlul operei fiind "Crama de sub podea". Desi a lucrat zilnic cate 10 ore, Daniel a intampinat toti oamenii curiosi si a vorbit cu fiecare in parte, explicand procedeul folosit, a pozat cu toata lumea langa opera sa si nu a dat semne de oboseala. Am avut ocazia sa petrec mai multe ore alaturi de el, sa povestim, sa glumim, sa radem si astfel mi-am dat seama ce om extraordinar este.
 
Din pacate, vineri nu am reusit sa particip la cursul de vin oferit de somelierul Sergiu Nedelea, dar am recuperat din plin sambata, cand chef Adi Pop ne-a incantat cu reteta sa magica unde a cuplat pieptul de pui cu muschiulet de porc impachetat frumos cu prosciutto si decorat cu seminte si ierburi aromatice. Somelierul Sergiu Nedelea ne-a povestit cum se face asocierea corecta a vinurilor cu tipurile de mancare servite.
Duminica show-ul culinar a fost sustinut de chef Marian Bratu, care a pregatit in cateva minute munti de paste cu fructe de mare. Reteta a fost una de succes, caci majoritatea oamenilor au cerut a 2-a si chiar a 3-a portie. Desigur, mancarea a fost acompaniata de un pahar de vin Fifi, proaspat lansat de insusi poetul Mircea Dinescu, prezent la eveniment. Acesta a cantat, a glumim si a interactionat constant cu publicul, oferind autografe pe toate sticlele de vin Fifi cumparate de persoanele aflate la eveniment.
Desi ar fi fost de ajuns aceste show-uri culinare, prietenii de la Selgros nu s-au oprit aici! In parcare au fost prezente numeroase masini puse la dispozitie de Auto Tiriac. Din pacate, anul acesta nu am reusit sa le iau la un test drive, dar anul viitor ma abonez prima.

De o parte si de alta a coridorului principal al magazinului se aflau numeroase crame si firme care ofereau branzeturi si aperitive din carne pentru degustare. In fiecare zi am plecat acasa cu cate un calup de telemea de vaca de la grupul de firme TCE 3 Brazi. E cea mai delicioasa si pufoasa telemea incercata pana acum. Nu o spun doar eu, inclusiv musafirii pe care i-am servit cu telemea au punctat-o cu nota 10. Vlad Cojocariu - Coordonator Marketing - si chef Vlad mi-au prezentat in detaliu ce se afla in fiecare produs realizat si vandut de ei, castigandu-mi repede increderea la auzul cuvintelor "eco", "bio" si "lapte natural". 
Probabil v-ati dat seama pana acum ca: Branza + Vin = Deea, asa ca, degustarea de branzeturi a fost stropita cu cateva picaturi de vin rose demidulce, vin spumant (nu am ratat standul cramei Cricova), dar si cateva cocktail-uri fenomenale realizate de baietii de la Bar Events. Acestia m-au surprins cu un preparat fresh, de vara, in care au combinat menta, lime si vin spumant - da, vin spumant. Dupa atatea degustari bahice, cred ca este evident de ce am fost atat de relaxata tot weekend-ul. :))
 
Am fost placut surprinsa si de expozitia pictoritei Geanina Ivu - picturile sale, lucrate atat de fin, par desprinse din sfera 3D.

Recunosc, nici nu am simtit cand a zburat timpul si mi-as fi dorit sa mai dureze inca 3 zile. Atmosfera a fost plina de energie pozitiva si oameni zambitori, iar la finalul evenimentului am plecat acasa cu sentimentul ca mi-am facut noi prieteni.

Le multumesc prietenilor Irina Stanciuc - District Manager si Daniel Herciu - Sef Departament Relatii cu Clientii, pentru invitatia de a participa la acest eveniment in calitate de bloggerita!
Le multumesc si Ceraselei Bortos, Gabrielei Serban si fotografului Adrian Balaceanu pentru minunatele poze!
photo credit: Adrian Balaceanu

Am plecat de la aniversarea de 10 ani de Selgros Bacau cu gandul la aniversarea de 11 ani!

1 comment: