Friday, September 11, 2015

Smart shopping #1

M-am gandit cateva secunde la ce titlu sa pun acestei postari si mi-a venit imediat in minte denumirea de "Smart shopping".
Sa recunoastem, toti ne dorim sa cumparam chibzuit, sa prindem cele mai bune oferte, dar nu avem mereu timpul necesar cercetarii de piata. Asa ca, voi posta din cand in cand, oferte interesante pe care le vad sau magazine cu promotii de neratat.
Tot auzisem de la colega mea ca merge sa isi cumpere produse Balea (cele care se gasesc doar in DM!) de la Outlet DM. Nu prea intelegeam cum e posibil sa existe in Bacau un Outlet DM si, mai ales, nu intelegeam cum e posibil sa nu stiu eu despre un magazin cosmetic!
Asa ca, ieri, dupa serviciu, m-am indreptat spre Auchan, unde se afla maretul magazin. Acesta se afla fata in fata cu fostul Leonardo (care acum e magazin de covoare si carpete). 

Magazinul se numeste StockHouse Discount Concept.

Am reusit sa fac cateva poze, pe ascuns, apoi m-am pierdut printre rafturi...
Primul pe care mi s-a oprit privirea, a fost gelul de dus Alverde, care a costat 0,74 lei. Da, ati citit bine, mai putin de un leu! Expira in 2016, miroase minunat, nu are defecte, nu e stricat ambalajul, nu pot sa-mi explic pretul asta. Eu am pus 4 in cos, iar unul deja l-am daruit.

Va las cu cateva poze la produsele de la Balea gasite:


Mini geluri de dus de la Balea (50 ml) cu aroma de lime, potrive pentru concediile unde nu iti permite bagajul un produs full size, costa doar 1,06 lei. Cremele de corp cu ananas costa 2,80 lei.





Si, produsul vedeta, este gelul de dus spuma Exotic, care e MI-NU-NAT! Miroase de vis, are o textura superba si curata bine pielea. In DM s-a terminat lot-ul, dar aici era plina cutia!


Din pacate, ieri nu am avut la dispozitie decat 30 de minute, dar astazi ii dedic cel putin o ora magazinului. Eu m-am oprit doar la standul de cosmetice, am vazut si cateva produse no name (sau, cel putin, nu le cunosteam eu), dar nu am mai apucat sa fac poze. Poate reusesc astazi si revin cu mai multe detalii luni. Sunt tot felul de produse acolo - de la pantofi, la furculite si ustensile pentru gratar. Vreau astazi sa imi caut cateva cutii dragute pentru depozitare.

Ieri m-am intors acasa cu produsele aceastea (un gel de dus nu a mai ajuns la sedinta foto, a plecat repede la alta stapana):


Am gasit un mini tablou dragut pentru biroul meu cu Paris (evident). L-am luat mai mult pentru citat ("Paris is always a good idea!) si pentru imaginea cu Parisul. 


In cateva ore ma intorc si deja mi-am facut lista in minte. Am vazut un tablou maricel cu toata harta Parisului (stradutele si monumentele desenate) si vreau sa mi-l fac cadou de ziua mea.
Si cu siguranta voi mai gasi multe chilipiruri dragute.

Din ce-am observat, majoritatea produselor sunt aduse din Germania si au pretul putin marit decat cel de achizitionare de acolo.

Daca aveti drum prin Auchan, va recomand sa ii acordati o sansa magazinului, cu siguranta nu veti regreta vizita!

11 comments:

  1. Cum se numeste magazinul ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna, Maria! Magazinul se numeste StockHouse Discount Concept si e langa Altex-ul din Auchan Bacau.

      Delete
  2. Mama, Deea, ce de bunatati ! Sa vina si in Constanta outletul cu Balea ca si-asa sunt fana infocata a produselor lor :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Magazinul e foarte interesant, au multe produse la preturi bune!

      Delete
  3. Wow, ce prețuri mici! Nu știam de existența acestui outlet, trebuie să mă interesez, să văd dacă există și la noi în București! :D
    Să folosești cu drag tot ce ți-ai luat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu e chiar outlet DM, dar are cateva produse DM la preturi bune! :D
      Ar fi bine sa se extinda, au lucruri interesante!

      Delete
  4. Maiculitaaa! Ce preturi bune! Cate tentatii! Vreau si eu! <3
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fix la tine m-am gandit cand am vazut cutia aia plina de spuma de gel de dus. :D

      Delete
  5. Woaaaa vreau si eu. :)) Ia si pentru noi. Pupici!
    Http://lifestylesem.blogspot.ro

    ReplyDelete
  6. chiar interesant magazinul, vrem si noi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E de vis... Eu mereu cand ajung pe acolo imi cumpar ceva ceva. Acum ma axez pe tabouri (cu Paris) si lumanarele parfumate.

      Delete