Wednesday, August 31, 2016

Taramul de basm - Relansare terasa Dumbrava Bacau

Daca sunteti in cautarea unei loc linistit si frumos amenajat, terasa Dumbrava este locul ideal. Si spun asta pentru ca pe 13 August am avut ocazia sa particip la evenimentul de relansare a terasei, dar si la aniversarea celor 15 ani de Dumbrava Bacau.
Am ajuns sambata, la ora 17:00 in fata hotelului. Inainte sa intru in hotel si sa cer detalii la receptie, domnisoarele de la usa m-au intrebat daca am venit pentru aniversarea de 15 ani de Dumbrava. Dupa ce le-am confirmat, m-au ghidat spre intrarea directa catre terasa, iar pe drum am fost intampinata de alta domnisoara care mi-a raspuns la toate intrebarile si mi-a zambit politicos. Nu are rost sa mai precizez ca mi-a oferit o stare de confort dinainte sa ajung la masa. 
Cand am ajuns in gradina interioara, am inceput sa ma simt ca intr-o poveste. Oamenii zambeau de fiecare data cand realizau contact vizual, muzica era in surdina, iar mesele frumos ornate te ademeneau sa iei un loc. Am remarcat ca terasa este mai incapatoare decat mi-o aminteam - asta pentru ca anul trecut administratorii au cumparat si casa de langa hotel, marind astfel spatiul terasei pana la gardul care da spre strada Vasile Alecsandri.
Pana au ajuns colegele mele bloggerite, CeraselaEvelinn si Nicola Theodora, am petrecut timp alaturi de prietenii de la Selgros Bacau (care sunt furnizori de mancare, dar au venit si cu vinul Grand Appetit pentru a fi degustat), care au fost prezenti,  socializat cu vechi prieteni intalniti la eveniment si am degustat vinuri rose. Cu ocazia aceasta, am cunoscut-o si pe Irina Bacaoanu, care a fost o companie minunata pe toata durata serii. Am ras, am zambit, am vorbit despre viitor, despre blog-uri si despre hobby-urile noastre.
Am avut ocazia sa discut si cu Managerul hotelului Dumbrava, Dl. Silviu Nedelcu, care ne-a povestit despre planurile de viitor ale hotelului. Acesta doreste sa realizeze o parcare subterana (probabil stiti problema lipsei locurilor de parcare din fata hotelului), o piscina pe acoperisul hotelului, dar si un spatiu de SPA, o sala noua pentru evenimente si inca 43 de camere noi.
 
photo credit: Liviu Terinte
Dupa cateva ore de discutii si rasete, ne-am indreptat spre bufetul suedez unde am poposit minute bune. Este usor de inteles motivul - pe o raza de 10 metri erau afisate cele mai delicoase si elegante bunatati - de la aperitive, feluri principale, pana la deserturi. Chef Marian Bratu s-a intrecut pe sine, oferind o gama variata. Nu mi-am pedepsit nici de data aceasta papilele gustative si m-am indreptat spre platourile cu branzeturi. Am observat ca s-a pus foarte mult accentul pe gustarile cu si din peste. Pentru ca nu am servit niciodata peste, am pastrat "traditia" si am mers mai departe. Insa pentru iubitorii acestui gen, probabil a fost un deliciu - scoici, raci si aperitive din peste. Chef Marian a pregatit si purcelus la propat, piept de rata si multe alte sortimente de carne, reusind sa multumeasca gusturile fiecarui invitat.
photo credit: Liviu Terinte
Dupa branzeturile fine, am trecut la orez cu legume si sos dulce-acrisor. In mod normal, ar fi trebui asortat cu sortimentele de carne mai sus amintite, dar ar fi fost imposibil sa fac asta dupa aperitivul satios. Seara deliciilor culinare s-a incheiat cu desert - mult desert. Platourile cu dulciuri contineau macarons frumos colorate, trei tipuri de tort (printre care si krantz), mousse cu diverse arome, zahar ars si clatite.

Va las si articolul din Desteptarea de Bacau, sa cititi detaliile de acolo:
Odata cu lasarea serii, terasa a prins contur de basm. Luminitele prinse de crengile copacilor au inceput sa lumineze aleile teresei, iar lumanarele asezate strategic intre platourile cu mancare au oferit umbre interesante.
photo credit: Liviu Terinte
Singurul care m-a scos din starea de reverie si mi-a spus ca e momentul sa ma indrept spre casa a fost frigul noptilor de August. Ce-i drept, pana la ora 22:00 nu am simtit cand si cum a zburat timpul.
Voi reveni cu drag la Dumbrava, chiar si pentru a bea un fresh sau pentru a servi desertul. Locul intim, retras si spatiul mare dintre mese, transforma locatia in una ideala intalnirile de afaceri, cele romantice, dar si cele intre prieteni. 

1 comment: