Thursday, April 27, 2017

Bioderma - ABCDerm Solaire SPF 50+ *review*

De cand au inceput sa se intrezareasca razele puternice ale soarelui, am trecut la un nivel de protectie solara mai ridicat. Daca pe timp de toamna - iarna ma multumesc cu 30 SPF, primavara - vara altfel sta treaba. Am decis sa deschid sezonul calduros cu crema de la Bioderma - ABCDerm Solaire SPF 50+. Aceasta este destinata pielii delicate a bebelusilor, dar si tenurilor foarte deschise la culoare.
Descriere produs:
Special formulat in conformitate cu Angajamentul ABCDerm pentru Siguranta Dermatologica.
ABCDerm Solaire SPF 50+ protejeaza pielea fragila a copiilor de arsurile solare.
ABCDerm Solaire SPF 50+ previne intoleranta la soare datorita eficacitatii maxime a filtrelor Anti-UVB si a excelentei protectii Anti-UVA.
Formula sa minerala reduce riscul de intoleranta la utilizarea filtrelor chimice.
Brevetul exclusive Celullar Bioprotection® ofera celulelor pielii o protectie biologica interna optima.
Textura fluida.
Rezistent la apa si nisip.
ABCDerm Solaire SPF 50+ garanteaza o toleranta excelenta la nivelul pielii.

Lista ingrediente:
Parerea mea: 
Spre deosebire de sor-sa, Bioderma - Photoderm Max Aquafluide SPF 50, care are o textura lichida si intra repede in piele, crema ABCDerm intra mai greu in piele si trebuie insistat ceva mai mult. Desi in descrierea oficiala mentioneaza "textura fluida", mi-as permite sa ii contrazic. Consistenta este una de crema, destul de groasa. Acest lucru se poate observa direct de pe ambalaj - ABCDerm este prezentata ca avand 50 grame, pe cand Photoderm Max Aquafluide are 40 mililitri. Daca nu este intinsa bine, ramane o pelicula albicioasa pe ten, lucru care impiedica purtarea ei fara un alt produs cu acoperire pentru ten (BB cream, fond de ten, pudra etc).

Este un produs usor de folosit, cu un ambalaj practic. Orificiul de dozare scoate exact cantitatea de produs dorita, astfel nu veti face risipa - desi nu cred ca exista prea mult SPF.  
Din punct de vedere al finish-ului nu pot sa ma plang. Dupa aplicare tenul meu ramane mat si fara senzatie de piele lipicioasa sau zone cu luciu.
De asemenea, avand o consistenta mai groasa, trebuie sa aveti mereu grija sa curatati capacelul. Resturile de produs care raman pe marginea orificiului de dozare se intaresc si arata inestetic, ba chiar impiedica inchiderea etansa a tubului.

Momentan avem o relatie love-hate. Imi place faptul ca nu incarca tenul, dar nu imi place ca se aplica destul de greu si lasa o pelicula albicioasa pe ten.

Cel mai bun pret l-am gasit online, pe Farmacia Tei - 28 lei.

Cum va protejati tenul de razele soarelui? Ati folosit aceasta crema?

2 comments:

  1. Lasa o pelicula alba, intr-adevar...dar tine tenul mat intreaga zi. Cred ca orice fond de ten ai folosi, tenul va ramane mat! :)
    Am avut-o si eu si pe mine ma enerva ca trebuia sa am rabdare sa o masez bine in ten si fiind densa, era mai greu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e, imi place si mie ca nu incarca tenul si nu luceste ca un stroboscop. Insa dimineata arat fix ca si Casper (mai ales cand pun produs mai mult).

      Delete