Tuesday, October 6, 2015

Trash 'em! *empties - September*

Cu mare intarziere (si cu produse putine) am reusit sa postez goliciunile lunii.
Surprinzator, pe cat de mult imi place Septembrie, pe atat de putin s-au lipit produsele de mine. E drept, am fost mai mult plecata, am primit si cumparat multe produse pe care a trebuit sa le incerc... 
Sper sa am mai mult spor in Octombrie!


Incredibil cat de slabut am stat la consumat creme. Si, din pacate, nici nu a avut arome sau miros aceasta de la Avon Skin So Soft. Ii dau calificatul "meh".
Nu mai spun cat de greu a fost sa consum spray-ul de corp de la Avon cu banane si vanilie si sa il folosesc in diminetile reci de Septembrie. Vara il foloseam fara probleme dimineata, acum tremuram la fiecare "fas-fas". Iar alcoolul se simte foarte tare, vara nici nu il sesiza nasul meu.


Sapunul de maini de la Home Alone (achitionat de la Hello Free Zone) nu m-a dat deloc pe spate. L-am cumparat doar pentru culoarea mov si fluturasul simpatic, insa nu a curatat bine, nu a facut spuma si a uscat mainile putin.
Masca tratament de la Balea miroase superb si lasa parul fin. Abia astept sa o recumpar!
Gelul de dus de la Nivea a fost cumparat, la fel, doar pentru culoarea mov si micile granule abrazive, dar nici el nu a fost cu nimic diferit de restul gelurilor de dus.
Sapunul de maini South of France cu levantica a fost ultimul din colectia de sapunuri SOF. Celelalte 3 sunt prezente in empties-urile de lunile trecute. Pentru miros, il prefer pe acesta (desi e verde - ma asteptam ca un sapun de maini cu levantica sa fie MOV!?), pentru textura, il prefer pe cel finalizat in luna August.
Gelul de curatare intim de la Nivea (varianta mov - e clar, nu?) e prieten vechi, il folosesc de ani buni si il voi recumpara.


Lotiunea micelara Bioderma Sensibio H2O e minunata, ma bucur mult ca am o rezerva in dulap. Chiar merita toti banii - nu usuca, nu ustura, curata bine, e superba!
Despre concentratul Genifique Youth Activator Lancome am scris aici


Si... Atat. Da, putin, scurtut, slabut, dar voi recupera luna aceasta. Altfel nu se justifica plasa de produse recent aparuta in dulap. Incerc sa ma simt vinovata si sa ma opresc din shopping-ul de cosmetice, dar nu pot.
Da, sunt dependenta. Nu, nu vreau sa ma tratez. ^_^

Voi ati avut mai mult spor luna trecuta?

5 comments:

  1. Eu zic că ai avut oleacă de spor. Dacă fac o rubrică de asta la mine pe blog, pun maxim un produs pe lună: demachiantul. Bine, şi 2 geluri de duş. Atât. :)

    ReplyDelete
  2. Hai ca nu sunt asa putine...Foloseam si eu spray-uri de corp de la AVON...nu am mai avut de mult unul. Imi doresc acum de la Victoria's Secret! :D

    ReplyDelete
  3. daca n-am avea multe cosmetice, despre ce am mai scris pe bloguri? :) asta-i scuza cea mai buna!

    ReplyDelete
  4. Si mie imi place mult de tot culoarea mov. Nici eu nu reusesc sa consum prea multe produse cand e frig afara, nu stiu de ce.

    ReplyDelete