Friday, October 30, 2015

Actiuni de voluntariat - "Rotaract Portile Deschise"

Pana acum, nu am vorbit niciodata (in) public despre actiunile de voluntariat pe care le-am facut si inca le fac.
Nici prietenii apropiati nu stiu ca la 15 ani mergeam la FSC si in weekend-uri la casa de copii de langa Spitalul de Pneumoftiziologie si ma jucam cu copii din centru, ii scoateam in parc, desenam impreuna cu ei sau ii luam acasa in weekend-uri.
Nu am nicio diploma care certifica asta, pentru ca am facut totul din placere si nu am considerat ca am nevoie de o foaie care sa demonstreze actiunile mele de voluntariat si caritate.
Acum 10 ani voluntariatul nu era considerat "experienta profesionala", iar cei care faceau asta, o faceau strict din placere, nu pentru diplome sau pentru a arata bine pe CV.

Pentru ca nu ai cum sa scapi de acest microb, am continuat pe latura de voluntariat. Inca de mica am participat la conferinte Rotary prin diverse zone ale tarii (mai mult pentru a vizita orasele, caci nu intelegeam pe atunci mare lucru din discursurile si temele discutate acolo).

Am fost in tabere YEP (Youth Exchange Program) in Egipt 2 ani la rand, pentru ca m-am indragostit de oamenii din clubul de acolo. Am pastrat legatura cu multe persoane cunoscute acolo, cu care chiar m-am reintalnit dupa multi ani - am prieteni in India, Austria, Ungaria, Estonia, Danemarca si Franta datorita acestor tabere Rotary.


In Februarie 2012 m-am alaturat clubul Rotaract Bacau (ramura mai tanara Rotary), formand multe prietenii si realizand proiecte fantastice impreuna cu colegii mei.
In fiecare an board-ul de conducere al clubului se schimba, iar pe anul Rotaractian Iunie 2015 - 2016 am fost desemnata Presedintele acestui club.
Am norocul sa am doar oameni pasionati de voluntariat, proiecte si dezvoltare personala in echipa, astfel ca sedintele si activitatea clubului reprezinta o relaxare.

Rotaract Portile Deschise, ultimul nostru proiect, a avut loc vineri, 23 Octombrie, la sala de conferinte SIF Moldova, unde am prezentat activitatile clubului, proiectele din trecut si cele pe care le vom desfasura anul acesta.


M-am bucur foarte mult de deschiderea cu care am fost primiti de oameni care, poate, nici nu stiau despre existenta acestui club.
Din fericire, am avut alaturi de clubul nostru oameni minunati care ne-au ajutat sa conturam frumos activitatile clubului:

Gabriel CASANEANU - Presedinte Rotary Bacau 2015 - 2016, a povestit despre experienta sa in clubul Rotary si proiectele acestui club.
Geanina STOICA - Presedinte in trecut Rotaract Bacau si membru al Clubul Innerwheel Bacau, a facut o trecere prin toata istoria clubului Rotaract Bacau din 2004 pana in prezent, oferind detalii si despre clubul Innerwheel.
Alexandru GRIGORAS - Presedinte in trecut Rotaract Copou Iasi, Secretar Districtual Rotaract 2241, a prezentat proiectele districtuale organizate de cluburile Rotaract din Romania, despre intalnirile nationale (si regionale) anuale, dar si cele internationale si toate oportunitatile pe care le poti avea daca devii membru Rotaract.
Codrin IUGANU - Secretar Rotaract Bacau 2015 - 2016, a prezentat clubul Rotaract si a informatii detalii despre voluntariat.
Elena POIANA - Manager Proiecte Rotaract Bacau 2015 - 2016, ne-a amintit proiectele realizate in perioada 2012 - 2015.


Sunt mandra ca fac parte din aceasta familie frumoasa si le sunt recunoscatoare tuturor celor intalniti datorita actiunilor de voluntariat practicate in cadrul clubului Rotaract.
Imi doresc ca anul acesta sa demonstram ca deviza Rotaract - Service above self! (Ajutor inainte de toate!) este adevarata!

In incheiere, va las cu un mic teaser despre urmatorul nostru proiect, care va avea loc in luna Decembrie.


Daca ne puteti ajuta cu informatii, va sunt recunoscatoare!

Daca doriti sa aflati mai multe detalii despre clubul Rotaract, puteti accesa:
pagina noastra web
pagina de Facebook
adresa de mail 
- sau puteti lasa un comentariu la aceasta postare.

0 comentarii:

Post a Comment