Saturday, January 24, 2015

Cel mai frumos cadou...

Imi amintesc totul de parca a fost ieri, desi au trecut 6 ani de atunci si tot atatea Craciunuri.
Decembrie 2008, prima dimineata de Craciun, sub brad se afla el. Intr-un ambalaj frumos si elegant, stralucind alaturi de luminitele din brad.
Am ridicat cutia si am deschis-o usor. In spatele cutiei alb-gri se afla o sticla cu un lichid auriu.
Am scos repede sticluta, am dat jos capacul si, spectica, am mirosit pulverizatorul. In timpul acestui proces imi treceau mii de ganduri: "Ce parfum e asta? Oare-mi place? Sigur nu-mi place, imi cunosc gusturile... Daca nu-mi place, ooof...".
Insa totul s-a terminat cand am dat de aroma sa. M-a invaluit in mii de povesti si m-a purtat intr-o alta galaxie. Timpul s-a oprit in loc si am inhalat mireasma pana mi-am invadat tot pieptul cu parfum.
Pe moment nu am stiut ca mi-am gasit sufletul pereche, ca ma voi indragosti iremediabil si ca vom deveni inseparabili.
Pe moment nu mai exista nimic decat acel parfum si acea minunata dimineata de Craciun.

Anii au trecut si am purtat cu zgarcenie licoarea minunata. La fiecare dozare ma invaluiam in cel mai minunat parfum, dar ma gandeam cu tristete ca urmeaza sa ajunga la final povestea noastra de dragoste si magia formata.
De fiecare data cand il purtam, primeam complimente si intrebari despre el. Nu am fost egoista, am impartit secretul cu toate persoanele. Imi amintesc si acum reactia prietenei mele, cand s-a apropiat de mine si a simtit aroma. A tresarit, agitata, si m-a intrebat rapid de parfum este. L-a mirosit din nou si mi-a spus ca aceste este parfumul ei - ca acesta este Parfumul

Intr-adevar, nu ai cum sa nu te indragostesti de el. Notele delicate lemnoase (mosc alb, ceai Ceylon, lemn de cedru) se combina pefect cu notele florale (iris, zambila) si cele fructate (bergamota, mandarina).

Din parfumul primit de Craciunul lui 2008 mai am aproximativ 15 mililitri pe care ii voi pastra cu sfintenie in dulap, ascunsi in cutiuta lui, pentru ca de Craciunul 2014 am intregit povestea parfumata cu un parfum nou, dar si o lotiune de corp si gel de dus.

Eu il numesc "Parfumul Fericirii (mele) Supreme", pentru ca imi aminteste de momente calde, minunate, alaturi de familie, alaturi de persoanele iubite. Imi aminteste ce inseamna fericirea adevarata, fericirea aceea imensa care simti ca nu mai incape in piept si o sa explodezi in mii de bucatele. Imi aminteste de mama mea, iar asta il face suprem, de neatins.

Cu siguranta dragostea pentru acest parfum nu se va sfarsi niciodata si il voi iubi mereu ca in prima zi cand ne-am cunoscut. A fost si va ramane cel mai de pret cadou, pentru ca a fost ultimul cadou primit de la Ea...

Probabil nu as fi reusit sa descopar singura acest parfum, nu i-as fi remaracat grandoarea, dar acum sunt convinsa ca nu exista un parfum mai potrivit pentru mine. Ea a stiut din prima, mereu.

Ultimul Craciun, ultimul cadou, cea mai frumoasa amintire pe care o voi purta mereu cu mine pe piele, iar sub piele... Toata dragostea pentru Ea.









0 comentarii:

Post a Comment