Monday, March 30, 2015

Sfarsit de saptamana, inceput de vise - March Women Blogmeet #1

Vineri. Ora 13.50. Slalom prin trafic pentru a ajunge la timp la intalnire. Ajung, parchez, trimit SMS: „Am ajuns, te astept in masina, da-mi un semn cand esti in zona”. Stau cuminte si nerabdatoare in masina si incep sa ma gandesc: „Cum sa ma port? Ce sa vorbesc? Oare sunt imbracata adecvat? La naiba, trebuia sa-mi fac altfel parul...” Trec 10 minute si vad un zambet frumos in fata masinii care-mi face semn sa cobor si ma primeste sub umbrela.


Intram impreuna in cafenea, facem schimb de cateva fraze rapide si ne indreptam spre masa. Galagie, rasete si priviri luminoase –  fetele ne primesc zambind si ma acomodez imediat.

Adina, persoana zambitoare de sub umbrela, incepe sa imparta cadourile primite de la Bioderma si magazinul Alice. Toata lumea e incantata si incepe sa cotrobaie prin plasute.
Am avut un mini atac de cord cand am deschis sacosa eleganta de la Bioderma si am observat lotiunea micelara pentru ten sensibil. Intotdeauna mi-am dorit sa o incerc, dar mereu am amanat momentul, tradand-o cu alte micelare. Ma simteam ca un copil in dimineata de Craciun despachetand cadourile.

Magazinul Alice Cosmetics ne-a incantat cu o oja Seventeen – imi amintesc ca prima oja cumparata de la Seventeen a fost din magazinul Victoria, cand eram in clasa a 11-a, in vizita in Bucuresti. Si atunci, ca si acum, nuanta a fost un mov frumos. Karma functioneaza cum trebuie, uneori.
Al doilea cadou a fost o mostra din fondul de ten Matt plus liquid foundation de la Seventeen – am facut schimb cu Adina, i-am oferit ei nuanta mult prea deschisa pe care o aveam, iar ea mi-a dat o nuanta mai apropiata de tenul meu. Toata lumea era fericita!
Ultimul cadou a fost o pila pentru unghii (mov!), care va intra imediat in probe.
Cutiuta cu cadouri a venit insotita cu cateva pliante despre produsele ce pot fi achizitionate din magazin.
Abia astept sa revizitez magazinul, a trecut ceva timp de cand nu am mai fost pe acolo sa-mi indeplinesc poftele cosmetice!

Si ce poate urma intr-un grup de 6 femei dupa despachetarea cadourilor? Momentul pozelor. Sute de blitz-uri luminau produsele abia primite, din cand in cand mai aparea in peisaj cate o mana care aranja sticluta demachiantului sau ridica oja pentru a putea prinde adevarata ei nuanta – o nebunie!



Dupa mini-sedinta foto ne-am asezat la discutii. Discutii care au durat 3 ore +, insa nici nu am simtit cand a trecut timpul. Am avut placerea sa o cunosc pe Roxana, pe care o stiam doar din poze si o admiram de cativa ani (in secret, ce-i drept), pe Anca, o persoana calduroasa si implicata in multe proiecte de voluntariat, Elena, care a reusit sa isi transforme hobby-ul (blogging-ul) intr-un venit constant, Rudia, fiinta gingasa si amuzanta din stanga mea, care nu prea a reusit sa se manifeste vocal din cauza Roxanei si draguta de Adina, pe care am reusit sa o cunosc inainte acestei intalniri si am avut destul timp sa schimbam opinii, cosmetice si wishlist-uri.



Nu, nu a fost vorba despre o iesire „intre fete”, ci a fost primul eveniment de blogmeeting intre bloggeritele din Bacau care a avut loc in salonul de nefumatori al cafenelei Mignon Pasticceria.

Locatia este minunata, de cateva luni a devenit atractia principala pentru mine – este micut, cozy si imi aminteste de bistro-urile din Paris. Managerul cafenelei a venit sa ne cunoasca si sa ne multumeasca pentru ca am ales locatia aceasta pentru intalnire, ne-a ajutat sa facem pozele de grup si ne-a trimis o farfuriuta cu mici delicii interzis de gustoase.
Va multumim frumos pentru ospitalitate, primirea calda si sedinta foto – pozele circula pe Facebook de vineri si, in curand, vor fi si in blogosfera!



Vreau sa va multumesc si voua, fetelor, pentru ca m-ati acceptat in grupul vostru, desi sunt la inceput de drum! Sper ca acesta sa fie impulsul de care aveam nevoie pentru a scrie mai des pe blog.

Here’s to new beginnings!




12 comments:

  1. Mult succes si spor la scris, Deea!
    Mi-a facut placere ca ai acceptat invitatia, ne revedem oricand cu drag, in cadru oficial, sau la o sueta, ca si pana acum!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult pentru sustinere! Ti pup cu drag si astept sa ne reintalnim curand!

      Delete
  2. Ce ma bucur ca te-ai decis sa scrii mai des!!! :*
    Sunt aici si te sustin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sper ca de data asta sa ma si tin de dorinta asta! Iti multumesc mult pentru gandurile calde si sustinere! Imbratisari dragi!

      Delete
  3. Buna, Deea!
    Vin de la Adina. Am citit articolul cu tema similara si am dorit sa-ti fac o vizita si sa-ti doresc mult succes! :)

    Te pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, Ilda! Iti multumesc frumos pentru cuvinte! Te citesc mereu (in secret, nu-mi fac simtita prezenta pentru comment-uri - inca!) si mereu salivez cand prezinti produse cosmetice!
      Imbratisari calde!

      Delete
  4. Sper sa scrii mai des! I remember you from 8 years ago :) . Mi-a facut placere sa te cunosc si in realitate acum. Sa ai o saptamana minunata!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna, Alina! Ieri, cand am ajuns acasa, mi-a stralucit beculetul si am facut legatura, iar apoi am primit confirmarea Adinei. Ma bucur ca te-am cunoscut, sper sa ne vedem mai des in formula asta! :D
      8 years ago?! Acum incerc sa fac legatura asta... Da-mi un hint! :D

      Delete
    2. Eh, nu ai de unde sa stii. I-am zis si Adinei ieri cu toata rusinea ca te stalkuiam :D. pe hi5. Aveai poze superbe, artistice. Si statusurile tale imi placeau si mereu reveneam sa vad ce ai mai postat. Ti-am trimis o singura data mesaj si te-am intrebat daca doare tatuajul de la incheietura....

      Delete
    3. Ah, blonda-s . Si mie mi-ar face placere sa ne vedem asa :D. In 3.

      Delete
  5. Replies
    1. Multumim, chiar a fost foarte frumos si e o placere sa ne revedem la blogmeet-uri! ^_^

      Delete