Thursday, April 30, 2015

Trash 'em! *empties - April*

Pe la sfarsitul anului trecut am inceput sa strang produsele consumate sau expirate, in dorinta de a scrie prima postare pe tema aceasta. Insa mereu trecea luna, faceam 2-3 poze, aruncam produsele, iar cand incepeam sa scriu imi dadeam seama ca pozele realizate nu ma prea ajuta, asa ca abandonam ideea.
Fiind sfarsitul lunii, m-am gandit ca e momentul perfect sa etalez produsele consumate.

Acum, insa, mi-am pregatit tema: poze in lumina naturala, grupate pe categorii si, mai ales, dorinta de a scrie.

Asa ca, sa incepem!

Cu samponul uscat de la Balea nu am avut o relatie de iubire de la inceput - imi lasa urme albe pe parul (aproape) negru natural, nu oferea volum, nu facea mai nimic. Pana am schimbat modul de folosire: l-am distantat mai tare de par si am inceput sa ma ciufulesc mai cu spor dupa 10-15 secunde de la aplicare.
Samponul cu lapte de karine si miere Le Petit Marseillais l-am folosit mai mult la prima spalare a parului. Mi-a placut mult mirosul, dar mi-as dori sa incerc si alte produse de par de la ei.
Cura cu miere pentru par de la Swiss O-par (achizitionata din DM cu 3-4 lei) mi-a placut mult! A lasat parul matasos si cu un aspect mai sanatos. Nu mi-a placut deloc mirosul, care imi amintea de dentist si lenjerie de spital...




Deodorantul Neonatura de la Yves Rocher a fost folosit pe post de spray de... camera. Nu mi-a placut deloc mirosul puternic, asa ca i-am gasit alta intrebuintare. Apa de toaleta Divine de la Oriflame a fost primita cadou intr-un set impreuna cu crema de corp. Am pastrat crema, iar parfumul l-am folosit pentru a improspata camerele. Am consumat si doua testere: Hugo Boss - Boss Orange mi-a placut enorm, Lolita Lempicka - mult, mult prea dulce pentru gusturile mele.


Dezamagirea cea mai mare? Primer-ul Laura Mercier. Am citit multe review-uri pozitive, femei innebunite dupa el. Pentru mine a fost un fiasco total - mult prea lichid si fara niciun efect vizibil dupa aplicare. L-am folosit, totusi, pana la ultimul strop, pe post de a 2-a crema de fata.
Fondul de ten Illuskin - Oriflame a fost achizitionat in urma marketing-ului (bun!) de anul trecut al celor de la Oriflame. Are o textura lichida, acoperire medie si, surprinzator, am nimerit nuanta dupa pozele din catalog.


Balsamul multifunctional de la Oriflame l-am folosit pe buze si pe maini pentru a scapa mai repede de el (mai am inca 4 la rand!).
Deliciul suprem a fost lip balm-ul Cherry Culture cu ciocolata. Consistenta foarte cremoasa, hidrata buzele minunat si mirosul era de vis. L-as achizitiona oricand din nou! Sunt foarte trista ca s-a terminat.
Balsamul de buze Aqualia Thermal Vichy a fost minunat in sezonul rece. Oferea aceleasi beneficii ca si colegul mai sus numit, doar ca era cu un pas inainte la capitolul hidratare. Imi va fi foarte dor de el.
Lip and cheek stain-ul de la Sephora a stat in suportul de rujuri (cativa ani...) pana a devenit lichid si urat mirositor. L-am folosit doar pe buze si mi-a placut efectul de buze patate de trandafir. Mi-as dori mult sa incerc Cream lip stain-urile Sephora, am auzit doar pareri pozitive despre acest produs!
Creionul de buze de la Sephora a fost cea mai regretata pierdere. A trebuit sa il arunc si pe acesta, caci mina se intarise foarte tare si nu mai colora deloc. Am incercat si pe mana, si pe hartie - cauza pierduta. Nuanta sa era superba, un nude delicat si cald.
Rimelul Atomic volume - Sephora a ajuns la sfarsit. Ne-am inteles foarte bine, mi-a placut de la prima pana la ultima aplicare. Din pacate, a iesit la pensie, dar locul i-a fost luat de alt rimel Sephora.


Am pensionat toata rutina pentru picioare: crema, spray si pudra. Inca din liceu am cumparat cam toate produsele pentru picioare din gama Avon, pentru ca erau foarte usor de achizitionat - trebuia doar sa stau comod pe canapea si sa notez pe catalog, iar in 2-3 saptamani produsele ajungeau la mine. Ce poate fi mai simplu?! 
Desi pudra de la Oriflame este pentru corp, eu o folosesc pe picioare, dupa ce aplic crema pentru a o ajuta sa intre mai repede in piele, sigiland totul cu 2-3 puf-uri din spray-ul de picioare.



Gelul de fata Amazonia de la Oriflame este o dragoste mai veche. Am primit cadou gelul mov cu levantica pe care l-am iubit - atat de mult, incat am cumparat toate sortimentele!
Acum ma chinui sa le termin cat mai repede, pentru ca am observat parabeni in compozitia lor si nu sunt foarte incantata.
Am avut mereu o afinitate catre produsele L'Oreal, iar crema de fata White perfect nu m-a dezamagit.
Gelul pentru imperfectiuni cu 2% acid salicilic Clearskin de la Avon nu a avut niciun efect pe tenul meu. Nu a facut absolut nimic. L-am aplicat seara de seara pana l-am consumat si nu am observat nicio schimbare - nici in ceea ce priveste semnele vechi, nici asupra monstruletilor nou aparuti.
La capitolul meh intra si crema de ochi Balea, care nu a avut efecte vizibile pe zona din jurul ochilor.
La mostra de la Uriage primita de la draga de Adina mi-a placut efectul fresh si racoros pe care il lasa pe piele, dar acesta era din vina alcoolului si a parfumului din compozitie.


E fericire maxima cand reusesc sa termin cate un gel de dus sau cate o crema. 
Setul gel de dus + crema de corp de la Balea mi-a amintit de produsele Palmolive cu lapte si miere - miros identic! Gelul de dus l-am folosit cu forta, deja ma saturasem de aroma sa, dar doream sa il pensionez. Crema de corp miroase superb in timpul aplicarii, dar din pacate, aroma sa dispare in maxim o ora.


Am terminat si sapunul lichid de maini cu mere verzi de la Aile. L-am achizitionat in urma review-urilor pozitive si nu imi pare rau. Nu usuca pielea si miroase frumos. Pentru cei 4 lei oferiti, face mult mai mult decat te astepti!
In toamna am primit cadou la cumpararea unei reviste untul de corp cu vanilie. Nu mi-a placut aroma incredibil de dulce de vanilie si nici mirosul chimic care se prindea de piele dupa aplicare.
Stick-ul Aloe Ever-Shield de la Forever a fost love-love-love. Gramajul este dublu fata de cel al suratelor din comert - 92,1 g. Si-a facut treaba cu brio si imi doresc sa intru iar in posesia lui.
Scrub-ul de corp cu ciocolata de la Avon l-am cumparat dupa ce l-am vazut pe cada Adinei. Mi-a placut mirosul de prajituri si ciocolata, ma simteam ca in cofetarie de fiecare data cand intram la dus. Granulele sunt destul de maricele si multe, isi fac treaba pe piele, insa daca ai nevoie de o exfoliere mai serioasa, nu cred ca e produsul pe care il cauti.





























De cand am facut pozele acestea si pana am scris textul, s-au mai adunat 5 produse consumate, deci voi avea material destul si la sfarsitul lunii viitoare!

Sunt curioasa daca ati incercat vreun produs dintre cele enumerate mai sus si cum vi s-au parut.

Un sfarsit de saptamana frumos va doresc!

2 comments: