Thursday, August 13, 2015

Sebo-control eau moussante purifiante - GamARde *review*

Pentru ca s-a terminat lotiunea spumanta pentru fata pe care o foloseam, am trecut la vedeta din dulap - GamARde Sebo-control eau moussante purifiante.
Prima oara m-a cucerit cu ambalajul. Produsul se afla intr-o sticla mata - da, sticla, nu plastic subtire sau gros, ci sticla - eleganta si frumoasa. Primul gand a fost ca va trebui sa fiu extrem de atenta cu sticluta, pentru ca daca o scap din mana in cada / chiuveta sau pe gresia din baie, tandari o fac.

A 2-a surpriza a fost consistenta. Pana acum am folosit produse de curatat tenul pe baza de gel sau spuma, dar niciodata cu consistenta lichida. Din cauza ambalajului, nici nu ar fi putut avea o alta consistenta, ar fi imposibil sa scoti un produs pe baza de gel sau crema dintr-o sticla.
Deci sticluta si lichidul fac o echipa buna!

Cand l-am folosit prima oara am fost putin in dubii privind dozarea. Nu stiam cat sa torn, cum sa torn, unde sa torn. Am pus in causul palmei o cantitate mica, dar nu a fost de ajuns. Am mai completat cu putin produs et voilà! Surprinzator, produsul chiar spumeaza si lasa o senzatie de ten fin. Am folosit produse care imi uscau fata si trebuia sa vin imediat cu crema de fata, acesta insa face o treaba exceptionala singur. Desi este recomanda pentru tenul gras, se potriveste foarte bine tenului meu normal - mixt (cu mici monstruleti uneori).
Lista de ingrediente este foarte prietenoasa si sanatoasa, acestea fiind semnatura produselor. Gamarde este singura linie de fito dermato cosmetice bio care garanteaza 100% ingrediente naturale in compozitie. De provenienta franceza, produsele contin apa termala Gamarde le Bains, ulei de argan si unt de shea.
Mirosul lotiunii este diferit de cel al produselor din comert. Asta se datoreaza lipsei parfumului sau ale ingredientelor nocive. Nu miroase urat, are un miros usor mentolat - farmaceutic.

Deja l-am folosit de cateva ori si mi-am facut o parere foarte buna! Gramajul de 200 de ml ma va tine ocupata cateva luni bune. Pe langa faptul ca arata foarte fancy pe polita din toaleta, imi ingrijeste tenul foarte bine.

Sunt tentata sa mai incerc si alte produse GamARde. Imi cam fac cu ochiul produsele pentru pete pigmentarecrema pentru ten cu probleme, dar si crema hidratanta cu acid hialuronic.

Lotiunea de curatare poate fi gasita pe site-ul oficial gamarde.ro la pretul de 69 lei (200 ml).

Ati incercat produsele Gamarde? Sunteti curioase sa incercati ceva din gama lor?

4 comments:

  1. Hey! Am si eu aceasta apa spumanta...e aproape goala deja...inca putin si ajunge la empties! :D Are termen de valabilitate de 3 luni, adica exact cat sa se consume...folosita zilnic, evident.
    Imi place si mie acest produs si sper sa mai am ocazia sa incerc si alte produse. Am testat micelara...e geniala!
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vazut ca ai primit-o prin Mai, chiar eram curioasa in ce stadiu e. Eu mai am vreo 3 spumante care asteapta, dar o bag la inaintare pe asta, mai ales daca expira asa repede.
      Sper sa am ocazia sa mai incerc niste produse de la Gamarde. Astept Craciunul, poate profit de reduceri si imi fac un stoc mai serios!

      Delete
  2. interesant produs, de retinut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E foarte bun produsul! Merita incercat, daca ai ocazia!

      Delete