Friday, July 15, 2016

Schimbare Mandat Rotaract Bacau

Astazi fac comparatie cu vinerea trecuta - daca ziua aceasta se anunta a fi una linistita, cea de saptamana trecuta a fost plina de emotii si extrem de aglomerata. Seara, la ora 19:00, a avut loc schimbarea de mandat a clubului Rotaract Bacau.

Dupa cum am mai povestit aici si aici, anul Rotarian trecut am fost Presedintele clubului Rotaract Bacau - mandatul dureaza de pe 1 Iulie pana pe 30 Iunie anul viitor.
A fost un an superb, plin de proiecte si campanii faine, in care am cunoscut colegi minunati din toate orasele Romaniei si oameni care m-au ajutat enorm sa cresc si sa ma dezvolt pe plan personal. Inca nu imi vine sa cred cat de norocoasa am fost atunci cand am castigat mandatul si cate lucruri s-au intamplat in acest an!
In cadrul restrans si intim al cafenelei Cafe du Theatre (unde tinem si sedintele saptamana de saptamana), am prezentat toate proiectele realizate in perioada 2015 - 2016 si i-am oferit fostului meu Secretar, Codrin, colanul si clopotul, introducandu-l ca nou Presedinte Rotaract. A fost un moment emotionant si usor trist. Nu mi-as fi dorit sa predau colanul, insa regulile sunt reguli - fiecare membru are ocazia la un mandat de un an de zile. Ii urez mult succes si il provoc sa ridice clubul si mai sus decat a ajuns. I am watching you, kid!
Mi-am dorit sa sarbatoresc autentic aceasta schimbare, asa ca rochia mea a fost in culoarea Rotaract - roz cranberry. Desi am stresat-o cam 2 saptamani pe doamna care m-a ajutat cu rochia, imi place extrem de mult si deja am noi idei de vestimentatii hand made. :D
A fost o seara lejera, in familie, cu toti prietenii apropiati. Desi erau doar fete familiare in jur, nu au lipsit emotiile din peisaj. Inainte sa predau colanul, am profitat de ultima ocazie in calitate de Presedinte Rotaract si am premiat toate cluburile din familie pentru ajutorul acordat - Rotary, Interact si Inner Wheel, dar si pe toti membrii clubului cu cate o diploma.
Colegii mei, la randul lor, s-au gandit sa ma surprinda cu un cadou in semn de multumire pentru toata activitatea desfasurata in calitate de Presedinte, asa ca am primit un trofeu care sa imi aminteasca mereu de acest an minunat. Va multumesc, sunteti minunati!
Momentul a fost urmat de sampanie si un tort delicios, caci, in luna Iulie clubul Rotaract Bacau a implinit 13 anisori!
Seara, petrecerea s-a mutat la piscina, unde am petrecut pana la 3 dimineata. In vizita a venit si prietena noastra, Sonia, de la clubul Rotaract Iasi Curtea Domneasca, Multe detalii de la petrecere nu-mi amintesc, sa-mi fie cu iertare... :))

Voi activati in cluburi de voluntariat? Va atrage aceasta activitate?

2 comments:

  1. Felicirari frumoasă doamnă! Mulțumesc pentru ajutorul acordat! Sufletele frumoase aduc doar bucurii,atat celor ce vor să sporească în fapte bune,dar mai ales celor aflați în nevoie ! Nu am crezut vreodată că propunerea mea poate fi onorată!Îmi cer scuze pentru lipsa mea de încredere și în același timp va mulțumesc pentru fericirea dăruită de dumneavoastră unor copii lipsiți de șansă! Vă doresc multă sănătate și poate...pe viitor colaborarea ...continuă !😃

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumim pentru cuvintele frumoase si pentru incredere! Cu siguranta vom continua colaborarea si pe viitor. Deja avem in plan o campanie umanitara pentru inceputul lunii August. Va vom tine la curent, cu siguranta!

      Delete