Tuesday, August 2, 2016

Bioderma - Photoderm Max Aquafluide SPF 50 *review*

De cand am inceput sa citesc cu sfintenie blog-urile de beauty, am constientizat importanta folosirii unei creme cu SPF ridicat mereu, in fiecare zi a anului. Pe timpul verii (Mai - Octombrie) folosesc doar SPF 50+, iar iarna (Noiembrie - Aprilie) folosesc SPF 30.
De aproximativ 4 ani nu mai ies din casa fara a aplica crema de SPF, iar acest lucru se observa pe tenul meu. Inainte aveam foarte multi pistrui pe obrazi si mici pete cauzate de razele solare, ba chiar imi apareau si alunite micute pe timpul verii - lucru care nu imi placea deloc. De cand folosesc crema cu SPF, tenul meu este "linistit" pe timpul verii, iar pistrui au ramas doar o amintire.
Relatia mea cu crema Photoderm Max Aquafluide SPF 50 de la Bioderma a inceput prin luna August-Septembrie a anului trecut si a continuat in lunile de vara ale acestui an. 
Tinand cont ca tubul a ajuns aproape de final, am considerat ca e momentul unui mic review.

Mi-a placut de cum am pus mana pe el. Tubul este mic si usor de intrebuintat, are 40 ml, iar consistenta este foarte lichida - nu pot sa spun ca imi pare rau, caci vara prefer texturile cat mai light, mai ales daca le aplic pe ten / corp. Dimineata, dupa ce agit tubul, trebuie sa fiu foarte atenta cum il aplic pe fata, caci daca nu il intind repede pe piele, curge. Eu il aplic in 4 puncte ale fetei - frunte, barbie si pe ambii obraji - iar apoi intind crema pe toata fata, inclusiv ochi, buze, urechi si gat. Au fost dimineti in care am pus cam multicel in jurul ochilor si mi-au lacrimat cateva minute - dar asta se datoreaza protectiei UVA.
Desi crema este alba, aceasta nu deschide culoarea tenului si intra imediat in piele. Nu lasa o pelicula lipicioasa, ci formeaza un strat protector impotriva radiatiilor ultraviolete, lasand pielea sa respire. Nu am observat sa imi incarce tenul, deci porii mei nu au fost atacati, iar monstruletii au stat la distanta.
Pentru mine, cel mai important lucru este ca nu imi face tenul sa concureze cu un stroboscop - finish-ul este destul de mat pentru o crema cu SPF atat de ridicat.

Pentru ca vara se pregateste, usor-usor sa se retraga din peisaj, crema poate fi achizitionata din majoritatea farmaciilor cu o reducere de 40% fata de pretul normal. Cred, totusi, ca cea mai ieftina varianta se gaseste la Farmacia Tei - 38 lei.

Cu siguranta voi recumpara acest produs, dar acum sta la rand colega sa - Bioderma ABCDerm 50+ SPF. Voi reveni cu pareri, daca suntem interesate de acest produs.

Voi folositi protectie solara zilnic? Ce creme cu SPF va plac?

0 comentarii:

Post a Comment