Saturday, November 5, 2011

Je suis malade...

Melodiile Larei iti ajung pe sub piele, iti curg prin vene si se opresc in suflet. Si raman acolo, pentru totdeauna. Cand aud melodii atat de spectaculoase si speciale imi doresc sa stiu franceza si nu sa stau cu versurile in engleza in fata, ca sa inteleg emotiile exprimate-n cuvinte minunate.

Mereu am apreciat-o pe Lara Fabian pentru naturaletea de care da dovada atunci cand se prezinta in fata publicului, pentru sinceritatea pe care o afiseaza pe chip si in versurile cantate, pentru emotiile pe care mi le induce de fiecare data, dupa fiecare melodie interpretata... Nu incearca sa impresioneze prin vestimentatie prea sumara sau prea stralucitoare, nu are joc scenic, sincron si nicio echipa de dansatori in spate. Are un microfon, o voce exceptionala si o poveste de viata fantastica transformata si cantata in versuri. Sunt putini artisti care reusesc sa simta si sa transmita emotii prin melodiile interpretate. Lara reuseste sa faca asta de fiecare data, fara niciun efort. Se citeste tristetea si regretul in ochii ei de fiecare data cand interpreteaza o balada de dragoste.

Am descoperit melodia acum cateva luni, pe 1 Mai, cand eram cu prietenii in Vama, iar cineva mi-a recomandat-o. Am intrebat ce-nseamna 'malade', a-ncercat sa-mi explice sensul poetic al cuvantul, cumva 'bolnav [de iubire]'. Atunci am stiut ca intr-o zi o sa am melodia pe repeat si o sa zambesc amar, amintindu-mi de-o iubire cand eu ma gandeam la el, iar el se gandea ca-mi impart sentimentele cu un altul.

0 comentarii:

Post a Comment